In a sucietà muderna, a contaminazione di l'aria hè diventata di più in più seriu, a capa d'ozone hè dannata un pocu, è i vetri sò esposti à i raghji ultraviolet di u sole.I fogli fotocromatici sò grani microscòpichi di l'alogenu d'argentu è l'ossidu di cobre in a lente chì cuntenenu i fatturi chì cambianu u culore.Quandu irradiatu da una luce forte, l'alogenu d'argentu si decompone in argentu è bromu, è i granuli minusculi d'argentu decomposti facenu chì a lente pare marrone scuru;quandu a luce diventa scura, l'argentu è l'alogenu rigeneranu l'alogenu d'argentu sottu a catalisi di l'oxidu di cobre., cusì u culore di a lente torna più chjaru.
Siconda, u cambiamentu di culore di u filmu cambiante di culore
1. Quandu u sole: in a matina, i nuvuli di l'aria sò magre, i raghji ultravioleti sò menu bluccati, è più ghjunghjenu à a terra, cusì a prufundità di i lenti cambianti di culore in a matina hè ancu più profonda.A sera, i raghji ultraviolet sò relativamente debbuli, perchè u sole hè luntanu da a terra à a sera, è a maiò parte di i raghji ultraviolet sò bluccati da l'accumulazione di nebbia durante u ghjornu;cusì a prufundità di a decolorazione hè assai pocu à questu tempu.
2. Quandu hè nuvoloso: i raghji ultravioleti sò qualchì volta ùn sò micca debuli è ponu ghjunghje à a terra, cusì i lenti cambianti di culore ponu sempre cambià u culore.Quasi nisuna decolorazione è assai trasparenti in l'internu, i lenti chì cambianu u culore ponu furnisce i vetri più adatti per a prutezzione UV è di l'abbagliamento in ogni ambiente, aghjustate u culore di e lenti in u tempu secondu a luce, è furnisce a prutezzione di a salute per l'ochji in ogni mumentu, in ogni locu mentre prutegge a visione.
3. A rilazioni trà lenti chì cambianu u culore è a temperatura: In e listesse cundizioni, cum'è a temperatura aumenta, u culore di i lenti chì cambianu u culore diventerà gradualmente più ligeru cum'è a temperatura aumenta;à u cuntrariu, quandu a temperatura diminuite, i lenti chì cambianu u culore rallentaranu.Pianu pianu più profonda.Hè per quessa ch'ella diventa luce in l'estiu è più scura in l'invernu.
4. A vitezza di u cambiamentu di culore, a prufundità hè ancu ligata à u grossu di a lente
Tempu di Postu: Nov-05-2022