I vetri blu blu ponu prutege l'ochji è impediscenu a miopia?Avvisu !Ùn hè micca adattatu per tutti

Credu chì duvete avè intesu parlà di vetri blu blu, nò ??

Parechje persone anu equipatu apposta cù vetri di luce anti-blu perchè anu bisognu di travaglià cù telefunini è computer per un bellu pezzu.Parechji parenti anu preparatu un paru di vetru per i so figlioli dopu avè intesu chì questi vetri ponu prevene a miopia.À pocu à pocu, i vetri anti-luce blu sò diventati "protettori di l'ochji".Ma ci hè veramente un tali diu?Cosa hè a luce blu?Perchè guardà contru?Puderanu i vetri blu chì impediscenu veramente a miopia?

Cosa hè Blu-ray?Cumu affetta l'ochji?

A luce naturale chì spessu dicemu, vale à dì, u sole, hè cumpostu di 7 culori diffirenti di luce: rossu, aranciu, giallu, verde, blu, indigo è viole.Frà elli, "blu" hè ciò chì chjamemu luce blu, è a so gamma di lunghezza d'onda hè trà 380nm-500nm.
Ci sò i vantaghji è i contra à l'effetti di a luce blu nantu à l'ochji:A luce blu d'onda longa in a gamma di lunghezze d'onda trà 440nm è 500nm hè vantaghju.
Pò ghjunghje à u nervu otticu attraversu a retina è passà à l'ipotalamo per sintetizà a melatonina è a serotonina, chì ponu aiutà à dorme, migliurà l'umore è migliurà a memoria.
A luce blu a onda corta in a gamma di lunghezze d'onda di 380nm-440nm hè dannosa
Pò riduce a qualità di u sonnu è ancu pruvucà fotodannu à a retina.
In più di u sole, luci, luci di schermu elettronicu, sti fonti di luce anu distribuzione di luce blu.Attualmente, tutte e lampade regulare qualificate è e lanterne anu l'energia di luce blu in un intervallu sicuru, cusì a luce blu emessa da i lampi d'usu di ogni ghjornu hà un impattu insignificante nantu à l'ochji normali.
A proporzione di luce blu d'onda curta in u lume di u screnu hè più altu ch'è quella in u sole, ma l'energia tutale hè assai menu di quella di u sole, è i prudutti elettronichi qualificati ùn sò micca abbastanza per causà danni à a retina.
Attualmente, esperimenti pertinenti ponu cunfirmà chì l'irradiazione di luce blu cuntinuu à dosi elevate è à longu andà pò purtà à l'apoptosi di e cellule photoreceptor di a retina.In ogni casu, perchè l'energia di u lume turchinu distribuitu da u lume di u screnu hè bassu, è a maiò parte di a ghjente usa u screnu ilittronica per un tempu raghjone, ùn ci hè statu micca casu di u lume blu di u screnu dannu direttamente a retina di l'ochju umanu.
Chì ghjè u principiu di i vetri bluccanti bluccanti?
I vetri di luce anti-blu pari chì sò cuparti cù una strata di film giallu, è a luce blu d'onda curta hè riflessa da una capa di revestimentu nantu à a superficia di a lente;o un fattore di luce anti-blu hè aghjuntu à u materiale di basa di a lente per assorbe a luce blu.
Sicondu u standard di "Requisiti Tecnichi per a Salute di a Luce è l'Applicazione di a Sicurezza di a Luce di u Film Protettivu di Luce Blu", a trasmittanza di a luce di a luce blu d'onda longa hè più grande di 80%, chì significa chì a luce blu d'onda longa, una luce blu benefica. , ùn hè micca bisognu di prutezzione;I vetri anti-luce blu veramente bisognu Rifletti è assorbe a luce blu dannosa, cunnisciuta ancu com'è luce blu a onda corta.
In ogni casu, a qualità di i vetri di luce anti-blu attualmente nantu à u mercatu varieghja, è certi vetri anti-blu senza qualificazione ponu ottene l'effettu di bluccà a luce blu d'onda curta, ma à u stessu tempu bluccà a luce blu d'onda longa;dunque, quandu sceglie lunette anti-blu, ci tocca à pagà attente à a so transmittance Optical di luce blu-longu d'onda.
I vetri anti-luce blu ponu impediscenu l'approfondimentu di a miopia?
Attualmente ùn ci hè nisuna evidenza diretta chì i vetri bluccanti bluccanti ponu impedisce a miopia di approfondisce.
Spessu dicemu chì fighjulà un computer, fighjulendu a TV, è fighjulà un telefuninu per un bellu pezzu pruvucarà a perdita di visione, perchè u sguardu longu à l'uggetti vicinu causarà cambiamenti in u sistema refrattivu o l'assi di l'ochju, affettendu cusì a visione.

CONVOX 防蓝光蓝膜绿膜
Per quessa, ùn hè micca necessariu per l'adulescenti è i zitelli chì volenu portà occhiali anti-blu per rallentà a progressione di miopia.
Ancu se a luce blu hà pocu rapportu cù a miopia, hà un impattu significativu nantu à i malati di l'ochju seccu.In u 2016, l'espertu giapponese di l'ochju seccu Minako Kaido hà cunfirmatu chì, per i malati di l'ochju seccu, riducendu l'esposizione di a luce blu d'onda corta à l'ochji pò migliurà efficacemente i sintomi di l'ochju seccu.Dunque, e persone chì anu bisognu di travaglià in fronte à u screnu per un bellu pezzu, si sentenu cunfortu cù l'occhiali blu chì bloccanu a luce.

Adatta à quelli chì portanu lenti anti-luce blu

1.Suitable per i travagliadori di schermu cù sintomi di l'ochju seccu: Perchè u bluccatu di a luce blu d'onda corta pò migliurà a stabilità di u film lacrimale di i malati di l'ochju seccu, i vetri di luce anti-blu ponu riduce a fatigue visuale di i travagliadori di u screnu.

2.Suitable per e persone cun degenerazione maculare: a luce blu d'onda corta hà un putere di penetrazione più forte per e persone cun lesioni di u fundus chì e persone nurmale, è purtendu occhiali di luce anti-blu pò avè un certu effettu.

3. Adupratu per e persone chì sò impegnati in un travagliu speciale, cum'è i travagliadori chì brusgianu u vetru è utilizanu saldatura elettrica: tali persone ponu esse esposti à grande dosi di luce blu, perchè anu bisognu di vetri protettivi più prufessiunali per prutege a retina.
Stu tipu di persona ùn hè micca adattatu per purtassi.

4.Not adattatu per i zitelli è l'adulescenti chì volenu prevene è cuntrullà a miopia: Ùn ci hè micca un rapportu chì l'usu di vetri di luce anti-blu pò rallentà u sviluppu di a miopia, è u culore di fondo di i vetri di luce anti-blu hè giallu, chì pò influenzà u sviluppu visuale di i zitelli.

5.Ùn hè micca adattatu per e persone chì anu esigenze per u ricunniscenza di u culore: i vetri di luce blu bluccaranu a luce blu, esponenu u giallu blu, è u culore di u screnu serà distortu, perchè pò avè un certu impattu nantu à u travagliu di tali persone. .

3

Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022