L'astigmatismu oculare pò portà lenti di cuntattu?

Quandu a nostra vista scende, avemu bisognu di portà occhiali.Tuttavia, certi amichi tendenu à portà lenti di cuntattu per u travagliu, l'occasioni o una di e so preferenze.Ma possu portà lenti di cuntattu per l'astigmatismu?

Per l'astigmatismu ligeru, hè bonu di portà lenti di cuntattu, è aiutarà à curregà a visione.Ma s'è l'astigmatismu hè seriu, duvete cuntrollà cù cura è ascolta i cunsiglii di u duttore

5
Tutti sapemu chì l'usu di lenti di contactu pò correggerà a rifrazione.In questu modu, pò esse corrette un ligeru astigmatismu.Dunque, portà lenti di cuntattu per astigmatismu in 100 ùn hè micca prublema.

In ogni casu, se u vostru astigmatismu hè più di 175, è i lenti sferichi è cilindrichi sò più grande o uguali à 4: 1, avete da cunsiderà se pudete portà lenti di cuntattu.Di sicuru, questu pò esse cunnisciutu solu dopu l'optometria prufessiunale.

Avà ci sò lenti di contactu spiciali per e persone di l'astigmatismu in u mercatu, vale à dì, i lenti di contactu di l'astigmatismu cunnisciuti.Sempre chì e lenti di cuntattu ponu esse purtate cù l'appruvazioni di l'autorità, pudete cumprà lenti di contactu secondu e dati furnite da l'autorità.

6

Per quessa, si deve portà lenti di cuntattu dopu l'astigmatismu deve esse analizatu in detail.Se i vostri ochji ùn sò più adattati per portà lenti di contactu, ùn rifiutate micca di portà lenti di cornice per via di u vostru aspettu, altrimenti vi portarà un pesu à i vostri ochji è rende i vostri prublemi di visione più serii.

CONVOX RX

Tempu di post: 20-ghjugnu-2022