Sapete u metudu simplice di calculu di occhiali di lettura?

I vetri presbichi sò usati da a maiò parte di l'anziani per aiutà a visione.Tuttavia, assai vechji ùn sò micca cusì chjaru nantu à u cuncettu di gradu di occhiali di lettura, è ùn sanu micca quandu currispondenu cù quale tipu di occhiali di lettura.

Allora oghje, vi purteremu una introduzione à u metudu di calculu di i vetri di lettura.Amparemu inseme.

f77a538a
No.1 Metudu di calculu di vetru di letturaI vetri di lettura anu gradi.U gradu di occhiali di lettura aumenterà cù l'età.In generale, u gradu di l'ochji ùn cambia assai dopu à l'età di 60.

U gradu cambia regularmente.In generale, aumenta di 50 gradi ogni cinque anni.In u casu di l'ochji boni, hè in generale 100 gradi à l'età di 45, 200 gradi à l'età di 55, è 250 à 300 gradi à l'età di 60. In u futuru, u gradu di vetru ùn hà micca prufonda.Allora cumu si deve esse calculatu u gradu?

No.2 equipaggiu utilizatu: scala, cartone, sole

Passi di l'operazione:

1. Fate i vetri di lettura verticale à u specchiu, è mette u cartone da l'altra parte.

2. Aghjustate ripetutamente a distanza trà u cartone è u specchiu finu à tu più chjucu spot luminoso appare nantu à u cartone.

3. Misura a distanza f (in metri) da u locu luminoso à u centru di u specchiu cù una scala.Hè a so lunghezza focale.

4. U gradu di bicchieri di lettura hè uguali à u reciprocu di a so lunghezza focale multiplicata da 100 per calculà u gradu di occhiali di lettura.

 

U gradu di presbiopia No.3 hè in relazione cù l'età

Per esempiu, à l'età di 45, u vechju fiore hè + 1.50d (ie 150 gradi).À l'età di 50 anni, s'ellu porta occhiali o micca, u vechju fiore cresce à + 2.00d (ie 200 gradi).

 

Ci sò vechji fiori.Se insisti à ùn portà micca occhiali di lettura, i vostri musculi ciliari seranu esauriti è incapaci di aghjustà.Certamente aggravarà e difficultà di lettura, pruducerà vertigini, gonfiore di l'ochji è altri sintomi, è affetta a vostra vita è u travagliu.Questu hè assai imprudente.

 

Dunque, i vetri di presbyte deve esse equipati immediatamente senza ritardu.Quandu avete invechjate, i vetri di lettura chì avete usatu ùn sò micca abbastanza è deve esse rimpiazzati in u tempu.

 

3

Se l'anziani volenu portà lenti progressivi, anu da sceglie cun cura.Una volta chì senti chì i vetri di lettura ùn sò micca adattati per u vostru propiu gradu, duvete rimpiazzà immediatamente.Se portate occhiali cù un gradu impropriu per un bellu pezzu, ùn solu ùn porta micca assai disgrazia à a vita di l'anziani, ma ancu accelerà a velocità di anziane di l'ochji di l'anziani.

 

È quandu vi trovate cù presbyopia, ùn mette micca i vetri di presbyopia immediatamente.L'anziani duveranu prufittà di a so capacità per aghjustà a so vista è dà à i so ochji abbastanza opportunità per esercitassi.

RX CONVOX

Tempu di post: 20-ghjugnu-2022