A cunniscenza d'oghje - cumu eliminà a fatigue di l'ochji dopu l'usu di l'urdinatore?

A pupularità di l'urdinatori è di l'Internet hà senza dubbitu purtatu grandi cambiamenti à a vita di e persone, ma l'usu longu di l'urdinatori o l'articuli di leghje nantu à l'urdinatori facenu assai dannu à l'ochji di a ghjente.

Ma l'esperti dicenu chì ci sò alcuni trucchi assai simplici chì ponu aiutà l'utilizatori di l'urdinatore à minimizzà stu dannu - cum'è simplicità cum'è lampendu l'ochji o fighjà luntanu.

In fatti, fighjendu u screnu di l'urdinatore per un pocu tempu ùn pruvucarà micca malatie oculari serii, ma i travagliadori di l'uffiziu chì fighjanu à u screnu per un bellu pezzu pò causà ciò chì l'oculisti chjamanu "sindromu di visione di l'urdinatore".

 

3
U sindromu di visione di l'urdinatore hè causatu da l'ochji chì fighjanu à u screnu troppu longu à una distanza assai vicinu.L'ochji ùn ponu micca riposu.E malatie di l'ochji ligati à l'usu di l'urdinatore sò cumuni trà i pazienti cun questa pratica.

Altri fattori chì affettanu a salute di l'ochji includenu una schermu troppu duru o un riflessu troppu forte sottu una poca illuminazione, è l'ochji secchi causati da una freccia di lampeggiamentu insufficiente, chì portanu à qualchì dolore oculare è discomfort.

Ma ci sò parechje manere chì ponu esse utili à l'utilizatori di l'urdinatore.Un suggerimentu hè di lampassi più volte è lasciate chì e lacrime lubrificanti umidificà a superficia di l'ochji.

3

Per quelli chì portanu lenti multifocali, se i so lenti ùn sò micca "sincronizzati" cù a pantalla di l'urdinatore, sò in più risicu di fatigue di l'ochji.

Quandu a ghjente si sente davanti à l'urdinatore, hè assai impurtante per avè abbastanza spaziu per vede chjaramente a pantalla di l'urdinatore attraversu a lente multifocale è assicuratevi chì a distanza hè adatta.

Ognunu deve lascià i so ochji riposu da u tempu à u tempu mentre fighjenu u screnu di l'urdinatore (a regula 20-20-20 pò esse usata per dà à i so ochji un riposu propiu).

CONVOX 防蓝光蓝膜绿膜

L'oculisti anu ancu prupostu i seguenti suggerimenti:

1. selezziunà un monitor di computer chì pò tilt o rotate è hà funzioni di cuntrastu è splendore

2. aduprà un sediu computer adjustable

3. postu i materiali di riferimentu à esse usatu nantu à u ducumentu holder accantu à l'urdinatore, cusì chì ùn ci hè micca bisognu di vultà u collu è a testa avanti è avanti, è l'ochji ùn anu micca bisognu di aghjustà u focu spessu.

Ùn ci hè micca una cunnessione diretta trà l'usu longu di l'urdinatore è a ferita oculare seria.Queste dichjarazioni sò sbagliate in termini di ferite oculare causata da u screnu di l'urdinatore o qualsiasi malatie speciale di l'ochji causate da l'usu di l'ochji.

 


Tempu di posta: 03-03-2022