Cumu currisponde à a lente ottica ghjusta per i zitelli?

Slow-down-the-deepen1
In circustanze nurmali, quandu guardemu in a distanza, l'uggetti distanti sò imaghjini nantu à a retina di i nostri ochji, perchè pudemu vede l'uggetti distanti chjaramente;ma per una persona miope, quand'ellu guarda in a distanza, l'imaghjini di l'uggetti distanti hè davanti à a retina, Hè una maghjina sfocata in u fundus, perchè ùn pò micca vede l'uggetti distanti chjaramente.I causi di miopia, in più di fattori genetichi congenitali (i dui genitori sò assai miopi) è anormalità in u sviluppu di i globuli oculari fetali, u mutivu più impurtante oghje hè l'impattu di l'ambiente.

Se u zitellu ùn hà micca miopia è u gradu di astigmatismu hè menu di 75 gradi, di solitu a visione di u zitellu hè bella;se l'astigmatismu hè più grande o uguale à 100 gradi, ancu s'è a visione di u zitellu ùn hè micca problematicu, certi zitelli anu ancu mostra sintomi evidenti di fatigue visuale, cum'è mal di testa, prublemi di cuncentrazione, ecc. .
Dopu avè purtatu occhiali d'astigmatismu, ancu s'è a vista di certi zitelli ùn hà micca migliuratu significativamente, i sintomi di a fatigue visuale sò stati immediatamente alleviati.Dunque, se u zitellu hà l'astigmatismu più grande o uguale à 100 gradi, ùn importa micca quantu u zitellu hè di vista o di vista, ricumandemu sempre di portà vetri.
Sì i zitelli è i zitelli anu un altu astigmatismu, hè generalmente causatu da displasia di u globu oculare.Anu deve esse verificatu prima è uttene vetru in u tempu, altrimente si sviluppanu facilmente l'ambliopia.


Tempu di Postu: Dec-03-2022