Lenti per persone di mezza età è anziani

Cosa hè a presbiopia?

"Presbyopia" hè un fenomenu fisiologicu normale è hè ligatu à a lente.A lente cristallina hè elastica.Hè una bona elasticità quandu hè ghjovanu.L'ochju umanu pò vede vicinu è luntanu attraversu a deformazione di a lente cristallina.In ogni casu, cum'è l'età aumenta, a lente cristallina s'endurisce gradualmente è sgrossa, è dopu l'elasticità hè debilitatu.À u listessu tempu, a capacità di cuntrazzione di u musculu ciliare diminuisce.L'energia di focu di u globu oculare ancu diminuite, è l'alloghju diminuirà, è a presbiopia si trova in questu tempu.

Chì sò i lenti progressivi per adulti?

I lenti chì generalmente purtamu sò lenti monofocali ordinali, chì ponu vede solu luntanu o vicinu.Per d 'altra banda, i lenti prugressivi adulti anu parechje punti focali, cù a parti suprana di a lente utilizata per a visione distanti è a parti inferjuri utilizata per a visione vicinu.Ci hè una transizione graduale da a putenza di distanza sopra à a lente à a putenza vicinu sottu à a lente per un cambiamentu graduali in u putere refrattivu.
I lenti progressivi à volte sò chjamati "bifocali senza linea" perchè ùn anu micca sta linea bifocale visibile.Ma i lenti progressivi anu un disignu multifocale significativamente più avanzatu cà i bifocali o trifocali.
Lenti prugressivi premium (cum'è lenti Varilux) di solitu furnisce u megliu cunfortu è rendiment, ma ci sò ancu parechje altre marche.U vostru oculista pò discutiri cun voi e caratteristiche è i benefici di l'ultimi lenti progressivi è vi aiutanu à truvà e migliori lenti per i vostri bisogni specifichi.
005
U putere di lenti prugressivi cambia gradualmente da un puntu à un puntu nantu à a superficia di a lente, dendu a putenza curretta di lenti per
vede l'uggetti chjaramente à quasi ogni distanza.
I bifocali, invece, anu solu dui putenzi di lenti - unu per vede l'uggetti distanti chjaramente è un secondu putere in u bassu.
a mità di a lente per vede chjaramente à una distanza di lettura specifica.A junction trà sti zoni di putenza distinti distinti
hè definitu da una "linea bifocale" visibile chì taglia u centru di a lente.

Beneficii di lenti Progressive

I lenti progressivi, invece, anu assai più putenzi di lenti cà i bifocali o trifocali, è ci hè un cambiamentu graduale di u putere da u puntu à u puntu nantu à a superficia di a lente.

U disignu multifocale di lenti progressivi offre questi benefici impurtanti:

* Fornisce una visione chjara à tutte e distanze (piuttostu chè à duie o trè distanze di vista distinte).

* Elimina i fastidiosi "salti d'imaghjini" causati da bifocali è trifocali.Questu hè induve l'uggetti cambianu bruscamente in a chiarità è a pusizione apparente quandu i vostri ochji si movenu attraversu e linee visibili in queste lenti.

* Perchè ùn ci sò micca "line bifocali" visibili in lenti prugressivi, vi dà un aspettu più ghjovanu cà bifocali o trifocali.(Questa sola raghjoni pò esse perchè più persone oghje portanu lenti progressivi cà u numeru chì portanu bifocali è trifocali cumminati).

RX CONVOX

Tempu di post: 14-10-2022