Portate grandi occhiali a cornice.Hè faciule per vede a fatigue cusì?

Parechje persone pensanu chì i bicchieri di grande cornice sò solu un pocu più pesanti cà i vetru ordinariu, è ùn sentenu micca altre discomfort.

 

Tuttavia, i sperti anu dettu chì a selezzione impropria di a dimensione di l'occhiali pò causà assai prublemi, soprattuttu per i malati cù una distanza di pupilla chjuca è una miopia alta.

3
Perchè a lente hè troppu grande, a distanza di u centru otticu ùn pò micca currisponde à a distanza attuale di a pupilla di tutti l'ochji, è i pazienti sò propensi à visione annebbiata, fatigue visuale è altri sintomi.

I Pacienti cù miopia alta portanu vetri di grande cornice, è i lenti sò spessu assai grossi, per quessa, hè bonu di sceglie un quadru chjucu, chì ùn hè micca solu cunsiderà l'aspettu, ma ancu migliurà i prublemi causati da a deformazione è a distorsione intornu à a lente.

3

Per quelli chì anu una miopia bassa, hè megliu ùn portà micca frames di quadru.U più chjucu u quadru, u più strettu u campu di visione, è l'ochji sò propensi à a fatigue.

Inoltre, ancu i vetri piani ùn anu micca gradu, sò un "ostaculu" per l'ochji dopu tuttu.Se a lente hè macchiata di polvera o u materiale di lenti ùn hè micca abbastanza chjaru, l'usu à longu andà avarà ancu un certu impattu nantu à a visione.

CONVOX 变色

Tempu di post: Jul-04-2022