A quali prublemi deve esse attenti à i studienti quandu currispondenu i vetri

Parechji studienti anu da portà vetri per ragioni cum'è a vista diminuita.Davanti à i buttreghi di occhiali in ogni locu in a strada, cumu si deve i studienti sceglie è cumprà imprese è prudutti per currisponde à un paru di occhiali adattati per elli stessi?

Comu tutti sapemu, i vetri senza qualificazione ùn solu ùn ponu micca corregge a visione, ma ponu ancu causà danni à l'ochji.Allora, à quali prublemi deve esse attenti à i studienti quandu currispondenu à i vetri?

04
Ispezione di u primu passu prima di i vetri currispondenti
Hè megliu per andà in un ospedale regulare per l'esame di l'ochju prima di mette i vetri, perchè a diminuzione di l'acuità visuale di certi studienti ùn hè micca causata da miopia o astigmatismu miopi, ma pò esse causatu da alcune malatie oculari. 

Dunque, un esame oftalmicu sistematicu deve esse realizatu prima di optometria.Hè assai necessariu di distingue trà miopia vera è miopia falsa.

 

Selezzione di u Siconu Passu

 

I vetri duveranu andà in un ospedale regulare o in una buttrega di lunette reputable.Ùn pruvate micca esse faciule o economicu.Verificate se l'impresa di occhiali hà ottenutu a licenza di produzzione di i prudutti di l'occhiali.

 

Sia l'equipaggiu di optometria è i strumenti di prova di l'impresa di vetri anu marchi qualificati, optometria, se u persunale di produzzione hà certificati, se i vetri anu marchi qualificati (certificati), etc.

 

Dopu tuttu, i "quattru certificati" di l'imprese di vetru sò a premessa per assicurà a qualità di i vetri.

 

Terzu Passu Attenzione à a preparazione di vetri

 

L'occhiali deve esse preparatu per via di l'optometria, u prucessu di prova è altre prucedure.

 

Sicondu i bisogni di u duttore, l'optometria di midriasi deve esse fatta quandu hè necessariu, soprattuttu per i minori è l'ottichi di prima volta.Dopu l'optometria, dumandate un fogliu di optometria.

 

Siccomu l'optometria hè facilmente affettata da l'emozioni è a cundizione fisica, deve esse fatta duie volte in pochi ghjorni per ottene risultati di optometria scientifica è precisa.

 

Quartu Passu Selezzione di materiale di vetri

In generale, i lenti di spettaculu sò spartuti in resina, vetru è cristallu.E duie lenti è frames duveranu avè una "vita di conservazione".Se a lente, u quadru è u quadru sò materiali impurtati, u certificatu d'ispezione di merce impurtata deve esse furnitu.

 

Lenti di resina sò assai populari cù i studienti per via di u so pesu ligeru, ma i requisiti di mantenimentu sò ancu elevati.

 

Per esempiu, quandu a temperatura supera i 60 ℃, i lenti saranu dannati è sfocati per via di e diverse tassi di espansione di ogni strata à alta temperatura, è u so coefficient di resistenza à l'usura hè ancu significativamente più bassu di quellu di lenti di vetru.Per quessa, i cunsumatori devenu attentu à a prutezzione di lenti quandu anu purtatu in i tempi ordinali.

 

Quintu Passu Dopu à cumprà vetri

Dopu avè acquistatu l'occhiali, duvete dumandà à l'unità di vendita certificati cum'è l'ordine di trasfurmazione di a preparazione di l'occhiali, a fattura è l'impegnu dopu a vendita, in modu chì pudete salvaguardà i vostri diritti legittimi è interessi in casu di prublemi in u futuru.

 

Se si trova chì ci sò sempre reazzioni di discomfort più di una settimana dopu avè purtatu occhiali, i cunsumatori anu da cunsultà un oculista o prufessiunale in tempu.

 

Se u zitellu hè miope dopu l'esame, i genitori ùn deve micca troppu preoccupatu.Anu deve sceglie a lente ghjusta è portà vetri in u tempu, perchè a rilevazione precoce è u trattamentu precoce pò ottene risultati megliu.

 

ae2f3306

Convox Myopia lens (Myovox) adotta a tecnulugia di defocusing periferica per rallentà u prugressu di miopia, chì hè sicura, resistente à l'impattu, micca fragile, forte tenacità, impedisce scientificamente a luce blu da danni digitale, leghje anti fatigue è ochji còmode, è una nova generazione. di cuncepimentu asimmetricu per prutege cumplettamente l'ochji di i zitelli.

离焦

Tempu di post: 22-ghjugnu-2022